<b>فناوری جدید یخچال فریزرهای 2018 سامسونگ</b>

1397/10/02

فناوری جدید یخچال فریزرهای 2018 سامسونگ
همه ساله غول‌های صنعت لوازم‌خانگی، از جدیدترین فناوری‌هایی که در ساخت محصولات خود به کار می‌گیرند رونمایی می‌کنند. یکی از کمپانی‌های پیش‌رو در تولید لوازم‌خانگی، شرکت کره‌ای سامسونگ است. از این رو بررسی جدیدترین ابداعات این شرکت، خالی از لطف نیست.
به گزارش دنیای لوازم خانگی ، در ادامه این گزارش به بررسی آخرین فناوری‌های سامسونگ در تولید یخچال فریزرها می‌پردازیم.

فناوری Precise Chef Cooling

یکی از معضلات یخچال فریزرها، عدم یکنواختی دما در مکان‌های مختلف آن است که باعث از دست‌رفتن تازگی موادغذایی در برخی نقاط می‌شود. به لطف فناوری Precise Chef Cooling سامسونگ، دمای یکنواختی در سراسر یخچال فریزر ایجاد خواهد شد که نتیجه آن حفظ تازگی موادغذایی است. پس دیگر نگه‌داری طولانی مدت غذاها، به قیمت از دست رفتن تازگی آن‌ها تمام نخواهد شد.

سیستم خنک کننده سه گانه

این سیستم، با تنظیم کردن رطوبت در محفظه یخچال فریزر، از ترکیب‌شدن بوی موادغذایی مختلف جلوگیری می‌کند. این سیستم نه تنها با استفاده از سه خنک‌کننده مجزا هوای سرد را به تمام نقاط یخچال فریزر هدایت می‌کند، بلکه نقش تنظیم‌کنندگی رطوبت را به عهده داشته و تازه ماندن موادغذایی را تضمین می‌کند. در یخچال‌هایی که از سیستم خنک‌کننده سه گانه بهره می‌برند، از یک محفظه فلزی نیز برای نگه‌داری هوای سرد و جایگزینی آن با هوای گرم وارد شده به یخچال در هنگام بازکردن درها استفاده می‌شود که به بیشتر شدن قابلیت حفظ کیفیت موادغذایی کمک می‌کند.

طراحی منحصر به فرد FlexZone TM

نزدیک عید یا مهمانی‌های بزرگ را بخاطر دارید که یکی از بزرگ‌ترین معظلات خانم‌های خانه‌دار، کمبود جا برای نگه‌داری موادغذایی منجمد مانند گوشت قرمز، ماهی و سبزجات است. اما این معظل، با طراحی ویژه سامسونگ که FlexZone TM نام دارد رفع شده است. در این طراحی، چند بخش خاص از یخچال امکان تنظیم خاص دما را دارند، حتی دماهایی که مختص فریزر هستند. پس در صورت کمبود جا در فریزر، می‌توانید دمای این نواحی را تا حد دلخواه پایین آورده و از آن به عنوان فریزر استفاده کنید.

Power Freeze & Power Cool

در فناوری Power Cool با فشار یک دکمه، می‌توانید دستور کاهش دمای فریزر به 1 درجه سانتیگراد را صادر کنید. تفاوت این فناوری با سیستم‌های کاهش دمای مرسوم در آن است که در سیستم‌های قدیمی، وقتی موادغذایی را درون یخچال قرار می‌دهید و سیستم کاهش دما را فعال می‌کنید، با آن که دمای موادغذایی به سرعت کاهش می‌یابد، ولی با انتقال حرارت از مواد تازه به موادی که به صورت یخ‌زده در فریزر بودند، دمای آن‌ها افزایش می‌یابد. اما در فناوری سامسونگ، با فعال کردن Power Cool هیچ افزایش دمایی در مواد یخ‌زده رخ نمی‌دهد.

فناوری Power Freeze هم به کاهش زمان انتظار برای داشتن مکعب‌های کوچک یخ کمک می‌کند. زیرا با فشردن تنها یک دکمه، زمان ایجاد یخ را بسیار کاهش می‌دهد.

ایسنا